Mukava reissuhan siitä kehittyi.
Aluksi vähän pelotti ajella veijon perässä, kun hänelle oli jäännyt vielä bemutyyli päälle... Isoaki joutui oikein käskeen, kun mitsi ampasi kasitielle... Mainitsinkin tästä hänelle. Tulikin mieleen, että kuinka paljon pyörä vaikuttaa kuskin ajotyyliin. Itse huomasin, että rs:llä tuli kiihdyteltyä kohtuu rivakasti, kun potkua ja ominaisuuksia oli kohtuullisesti, eikä vauhti oikein tuntunut.
Nyt kun Isolla ajelee, niin nopeus on jatkuvasti kohtuullinen ja ei tule enää tehtyä niiin kauheen räväkkiä kiihdytyksiä, kuin bemul. Ehkä syynä tähän on katteen puuttuminen tai se, että kun Ison kahvaa vääntää, niin selän takana alkaa paukkuun semmonen konekivääri, että vähemmästäkin pääsee fiiliksiin.
Jos suomessa haluaa nauttia moottoripyöräilystä ja vauhdin tunteesta laillisesti, niin erinomainen vaihtoehto on juurikin tälläiset matkaendurot. Paljon on taas tullu nähtyä paikallisisa pikkuteitä, joille ei oikein katupyörällä tehnyt mieli lähtee...
Keskiviikkona toivottavasti näemme.
Tulipa tänään käytyä vähän härnäämässä sorsastajia... Pitäähän noille sorsillekkin anttaa vähän mahdollisuuksia... Kaasu auki hetkeks.... Sitten kiinni ja sekuntti. BAM :D
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
1 kommentti:
Kyllä soratien ovat mukavia. Nyt on jo paljon sellaisia, että pystyy ajamaan viitosella kun asfaltilla.
Mutta hiekkatiet ovat Mitsille ongelma. Tai Mitsin renkaille.
Karriin olin jo yhteydessä, ja jos otan Ksatasen vielä tänä kesänä käyttöön, tilaan häneltä rupulikumit. Jopas uusia teitä aukenee nopsasti. Ei kylläkään mitään asia Tohtorin ominaisuuksiin. Sehän onkin tehty eri tarkoitukseen kuin esim. sikojen kuljetukseen tankin päällä.
Lähetä kommentti